دین چیست ؟
شنبه 13 فروردين 1390برچسب:,

 

 

دین از دیدگاه نویسنده: حرکت از کثرت به سوی وحدت است و ابزار این حرکت علم اخلاق و هنر است

دانستن    زیبایی ها هارمونی ها و تناسب ها              علم است

 

عمل به    زیبایی ها هارمونی ها و تناسب ها                اخلاق است

 

عرضه      زیبایی ها هارمونی ها و تناسب ها               هنر است 

 

                                           و من فکر می کنم  باید حرکت کرد به سوی وحدت به سوی خدا  

                        با کسب     علم     اخلاق      هنر

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنگ بلور
ساعت9:20---24 خرداد 1391
سلام
به نظر من ارجع بر همه چيز يزرك منشي و مناعت طبعه كه بايد تمرين كنيم و بياموزيم و عمل كنيم.
از مطالب وبلاگتون استفاده كردم.
ممنون


فاطمه
ساعت9:32---17 خرداد 1390
سلام آقا امین وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری مخصوصا مطالب مذهبیش خیلی با روحیه من سازگار بود. امیدوارم همیشه با یاری خدا و ائمه در همه کارهاتون موفق و موید باشین. به منم سر بزنین خوشحال میشم.
به نام خدا سلام دوست عزیز از این که نظر لطف دارین متشکرم و براتون آرزوی موفقیت و به روزی دارم همای اوج سعادت به دام ما افتاد اگر تو را گذاری به وب لاگ ما افتاد (البته حافظ گفته به مقام ما افتاد (ما که مقام نداریم ُ البته وب لاگ هم بدون دوستان عزیزی مثل شما شانی ندارد.) منم حتماْ به شما سر میزنم و از وب لاگ خوبتون استفاده می کنم التماس دعا بیاییم خدایی شویم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: